FANDOM

Piraci
Dowódca: Razor
Położenie: Samotna Wyspa
Stolica: Port na wyspie
Ustrój: ???
Ważniejsi Członkowie: Razor
DeathWing
Lextor
Status: Istnieje

HistoriaEdytuj

Piraci z Khorinis.... Drudzy co do wielkości handlarze ludźmi, orkami a nawet jaszczuroczłekami... Ich początki zaczęły się na dalekiej wyspie archipelagu Czarnych Wód, gdzie Kapitan Mendez zaciągał rybaków, najemników i innych do pomocy przy stworzeniu wioski. Po kilku latach żmudnej roboty Mendez stworzył małe państwo nazwane Piracka Zatoka. Wszyscy mieszkańcy wioski byli piratami, oprócz najemników i niewolników w tym też kupców z innych regionów archipelagu. Niestety sielanka po kilku latach stała się koszmarem. Statki floty królewskiej Rhobara II zmierzały w poszukiwaniu nowych kontynentów i wysp po to aby założyć tam "miasta" które tak naprawdę były punktami wojskowymi. Niestety flota natrafiła na Piracką Zatokę i zaczęła ostrzał. Piraci walczyli dzielnie i zniszczyli około 5 statków, lecz i tak przegrali. Flota składała się z około 20 wielkich jak potwór morski statków które transportowały rudę na wyspę archipelagu Czarnych Wód. Piraci widząc przewagę przeciwnika musieli uciekać na drugą stronę wyspy po swoje statki. Uciekli lecz zostało zniszczone 5 z 12 statków.
Piratelogonolabel.jpg
Piraci na statkach głodowali, bo rum i grog niestety nie pozwalały się najeść a reszta jedzenia została na wyspie. Po około miesiącu nudnej jak but żeglugi piraci trafili na plaże Jarkendaru. Widzieli że od lat nikt tu nie był więc założyli tam bazę. Po 5 tygodniach prac skończyli budowę małego lecz dość przestronnego obozu. Po kilku latach do obozu przyszedł pierwszy nie-pirat. Był nim Razor, wojownik który przetrwał podróż portalem i ten który pokonał dżunglę. Mendez widząc zapał Razora dołączył go do swojej kompani. Po około 1-3 latach Razor został jednym z najlepszych piratów. Rywalizował z Jackiem Spakutką o miejsce I oficera. Niestety los znowu się odwrócił od piratów. Mendeza zabił Spakutka a w obozie piratów zaprzestano pić grog i rum a dla pirata to grzech wielki. Razor widząc żałobę piratów postanowił zabić Spakutkę, około 2/4 piratów poszło za Razorem zabić Spakutkę. Znaleźli jego bazę na wyspie nieopodal Khorinis. Razor zabił Spakutkę i postanowił założyć tutaj wioskę która będzie potężna. Wioskę nazwali Zatoka Łupów a wyspę Rook. Druga wyspa która była niedaleko zamieniła się w "kamienną" farmę bagiennego ziela. Wioska Zatoka Łupów istnieje do dziś a Razor rządzi piratami z DeathWingiem i Lextorem... Reszta to już inna historia.      

(Do dokończenia)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki